neljapäev, juuni 16, 2011

Söögikoha kirjeldus

Täna oli Tooma, Maria ja Kadri bioloogia magistrantuuri lõpuaktus. Nad kõik pääsevad ka doktorantuuri edasi. Mind oli aktusele kutsutud, aga kuna ma oma aktuselgi ei käinud, ei läinud ka nende omale. Küll aga läksin pärast aktust söögiasutusse, mis asus aadressil Rüütli 8 Rüütli ja Küütri nurgal. Aknast paistis, et vastasseinal on sama majanumber. Õuel seisis kaks autot. Üks neist oli audi 800 AMY, teise number oli 514 TDG, aga firmamärki ei näinud. Ruumi aknal või seinal oli kiri, et see on valve all, ja juures oli telefoninumber 56 888 911. Minu lauast kahele poole seintele jäid kunstiteosed, millest kummagi valgustamiseks põles eraldi lamp. Ühel kunstiteosel oli kujtatud natuke raskelt arusaadavalt joogi kallamist, teisel mootorsõidukit. Ma ei joonud seal seda jooki, mis on asutuse nimes, vaid vett. Toomas ütles, et täna on ühtlasi esimene päev, kui ta pärast mandlioperatsiooni rääkida saab. Tõnu ütles, et kui tema mandlioperatsioonil käis, pandi ta kolme aasta pikkusesse järjekorda ja ta pidi kuupäeva endale üles kirjutama, nii et õigel ajal kohale läks ainult imekombel. Küsisin, kas enne operatsiooni meeldetuletust ei saadetud. Tõnu kinnitas, et ei saadetud. Ta rääkis, et keegi teine on kaks korda mandlioperatsioonil käinud. Kui enne äraminekut küsisin, kas ma raha ka maksma pean, vastati, et ei pea, mina pean maksma siis, kui mina lõpetan. Maria küsis, kas mina lähen doktorantuuri. Vastasin, et ma arvan, et ei lähe, ma ei pruugi sissegi saada. Maria arvas, et ma saaks.

0 vastukaja: