reede, juuli 01, 2011

Vähetähtis päev

Eelmine nädal toimus 16 osavõtjaga jaanipäeva turniir, kus edukamad olid:

1. Peebo 6 p.
2. Kass 5
3.-4. Seljodkin, Muru 4,5

See nädal oli turniir toimunud kolmapäeval, aga selle tabelit ei tulnud mul meelde otsida. Täna turniiri ei olnud, vaid klubis mängiti välku. Mina mängisin Ojastega ja kaotasin 1:4. Kuigi ma olen üle kahe korra noorem, jäin alla eriti kiiruses. Ma pole selle mõtlemisajaga mängu eriti harjutanud ka. Öösel hakkas uni kolm tundi liiga vara ära minema. Otsustasin juba, et ma ei lähegi mängima, aga selle peale tuli uni tagasi, mistõttu ikkagi läksin. Täna palju rahvast ei olnud. Kabmängijaid oli ainult kaks tükki. Ilm oli palav. Kui kohale jõudsin, oli saali uks veel lukus ja maletajad istusid ajalehelugemise ruumis. Mulle öeldi, et ma olen noorem, ma toogu võti. Võti tuli koos inimesega. Praegu kirjutades tunnen ennast unisena. Unine olin ka eile õhtul, kuigi mitte igal õhtul. Enne kirjutama hakkamist otsisin Vaadeldaja blogist ja Maleliidu koduleheküljelt simultaani tulemusi, aga ei leidnud midagi.

TÄIENDUS: "Tartu Postimees" kirjutab, et Kanepid võitsid simultaani +21 =7 -2.

0 vastukaja: