reede, juuli 22, 2011

Enne arreteerimist koju

Mul oli bioloogia tunnis püss kaasas. Otsisin suunda, milles tulistada. Tulistasin otse lakke. Öeldi, et järgmisel korrusel on ju ka inimesed. Vastati, et ega kuul laest läbi ei tungi. Mind pidi nüüd tulistamise eest arreteeritama. Enne otsustasin koju minna. Andsin püssi Tristani kätte. Mina olin tulistanud välja seitsmest lasust ühe, Tristan tahtis ülejäänud lasud ise kuskile tulistada. Ta rääkis, et hakkaks akendest sisse tulistama. Varsti pidi ta püssi Jürgenile edasi andma.

*
Isa küsis, kas mul on magistritöö valmis. Vastasin, et mul on veel korrektuur tegemata, ma olen tahtnud seda teha pärast seda, kui mõni suurem töö valmis saab, aga iga kord tuleb järgmine peale. Ma ei tea, kas ma saan veel magistrantuuri lõpetada või oli 1. juulil viimane tähtaeg. Ega see väga oluline ei ole, sest õpitu jääb alles ja mul oli magistritöö bakalaureusetööga umbes sama sisuga. Isa ütles, et ma jätsingi magistriõppe lõpetamata. Mina ütlesin, et võibolla seda saab veel lõpetada, ma ise ka ei tea.

0 vastukaja: