neljapäev, juuli 28, 2011

Hea, kui mingilgi põhjusel vastu ollakse

Facebookis oli Kristel P. riputanud üles üleskutse hääletada Euroopa Liidust väljaastumise poolt. Saatsin selle edasi. Kairi K. oli riputanud üles üleskutse hääletada valimistel tema kui Euroopa Liidu vastase kandidaadi poolt. Saatsin selle ka edasi. Nüüd võisid Euroopa Liidu pooldajad mind kontaktide nimekirjast kustutada. Mõtlesin, et Kairi on Euroopa Liidu vastu arvatavasti minuga täpselt vastupidistel põhjustel. Ja mind võidi rumalaks pidada, kui ma hääletan esimese noore kandidaadi poolt. Aga ma ei pidanud teda valima. Pealegi ma ei saanudki, kui mina elasin Tartus, aga tema kandideeris Rakveres. Ma märkisin ära lihtsalt selle, et mulle meeldib, et ta kandideerib. Kui keegi mingilgi põhjusel Euroopa Liidus kahtleb, on see hea. Peep rääkis, et ta tellis ühelt Venemaa ärimehelt küttepuid, aga see venitas nende kohale toomisega. Peep arvas, et järgmine kord ei tasu vist sellelt üldse tellida, sest järgmine kord ta venitaks veel rohkem. Peebul oli kaasas puuhalg, mille ta oli sellelt ärimehelt saanud. See oli ilusate kaunistustega. Küsisin, kas need kaunistused pani külge see ärimees. Peep vastas, et ei, tema ise. Hakkasin ühele paberilehele Peebu jaoks allkirju kirjutama. Tahtsin neid kirjutada 60 tükki, aga kartsin, et ma nii palju erinevaid ei oska. Rääkisime, et Valtoni luulekogu on avaldatud vene keeles. Inimesed läksid rõdule. Ma ei julgenud seal toas rohkem olla, sest nad võisid üle ääre alla kukkuda. Oli toodud tsitaate kahelt erinevalt kirjanikult, mida nad olid sellise olukorra kohta kirjutanud. Dostojevski oli kirjutanud, et kui üks tegelane pikali kukkus, siis öeldi, et see on ju tema. See inimene kukkus madalasse vette, aga ei saanud enam püsti tõusta, sest tal olid krambid.

0 vastukaja: