neljapäev, juuli 21, 2011

Laulmiseks peavad sõnad selged olema

Laulsin koos ühe ansambliga tänaval. Kui ühe laulu lõpetasime, ütlesin, et tahan laulda ka teist. Hakkasime sellega pihta, aga kui ma pidin laulma hakkama, siis tegin ainult lühidalt segaseid häälitsusi ja ütlesin, et mul ei ole sõnad meeles. Kuna laul oli inglise keeles, siis ma polnud selle sõnadest kunagi aru saanud, kuigi algul olin arvanud, et oskan laulda. Minu asemel hakkas laulma Ivo, kellel olid sõnad selged. Mina läksin minema. Esimene laul oli mul vist sellepärast paremini välja tulnud, et seda olin värskelt kuulnud.

*
Mulle oli iseeneslikult tekkinud uus arvutipostkast. Sinna oli tulnud ka kirju. Need olid spämmid. Viimasena vaatasin kirja, millega mulle lubati raha. Arvatavasti taheti tegelikult hoopis raha välja petta. Selle kirja oli saatnud üks Helina sugulane. Kiri oli nii pikk, et see ei saanud spämm olla. Tegemist oli ähvarduskirjaga. Lubati, et kui ma veel Helinale kirju saadan, siis juhtub midagi. Vaatasin kirja mitmest kohast, aga ei saanud aru, mis siis peab juhtuma. Kirjas kirjutati, et Helinal oli Elvas raske elu. Ma olin ära unustanud, et ta vahepeal Elvas elas. Aga seal ta tüdineski ära ja kolis Tallinnasse tagasi.

0 vastukaja: