kolmapäev, september 07, 2011

Öösiti toimuvad muutused

Üleeile õhtul voodisse heites lõi selga valu. Algul oli tegemist meeldiva valuga, aga eile hommikul läks see kõvemaks. Eile õhtul voodisse pikali heita oli veel valusam kui üleeile. Valusama külje peale ma ei julgenud üldse pöörata. Aga ühel küljel magamisest väsisin kiiresti ära. Kuna ma külge keerata ei julgenud, tõusin teise külje puhkamiseks igal ärkamisel püsti ja kõndisin laua juurde kella vaatama. Nii nägin, et ärkasin mitu korda järjest peaaegu täpselt täistunnil tunniajaliste vahedega. Hakkasin kahtlustama, et naabritel on täistunnil piiksu tegev kell, mis mind märkamatult nii täpsetel aegadel äratab. Hommikupoole ärkasin siiski poole ajal ka. Nägin unes, et püian ärgata, et kontrollida, kas Austraalia pealinn on Canberra või Canberre. Kui ärkasin, olin üsna kindel, et see on Canberra, aga läksingi gloobuse pealt kontrollima. Viimasel ärkamisel ma enam püsti ei tõusnud, vaid keerasin külge. Enne magamaminekut oli selja peale pandud plaaster ja võibolla see oli mõjuma hakanud. Kuigi aastal 2006 olid mul umbes samasugused valud, siis ma rohtu ei tarvitanud, aga paranemine toimus minu mälu järgi samasuguses tempos. Kui laua juures käies olin pärast seda iga kord kohe uuesti magama jäänud, siis minemata jättes ma enam magama ei jäänud.

0 vastukaja: