reede, september 23, 2011

Sain küsimustele vastused

Täna küsiti mult, mis aastatel Soomes ja Ameerikas kuiv seadus kehtis. Leidsin need aastaarvud karskusliidu koduleheküljelt. Kõige tähtsam, et Eestis kehtis kuiv seadus sõdade ajal aastatel 1914-1920. Olin oletanud, et Soomes ja Eestis kehtestati see korraga, aga kontrollimisel selgus, et Soomes siiski alles 1919, kuigi see kehtis seal kauem.

Autos, millega ma täna sõitsin, oli Eesti lipp. Sellega seoses tuli mulle meelde, et aastal 2007 või 2008 rääkisin maleturniiril väliseestlasele autoakna sisselöömisest, mille peale tema küsis, ega auto küljes Eesti lippu ei olnud. Ma ei mäletanud enam kindlalt, kas tegemist oli meie pere autoga. Kui ma pärast kodus järele küsisin, siis selgus, et oli küll. Autost oli varastatud raadio. Küsisin veel, mitu korda meilt bensiini varastati, mille kohta pakuti, et kaks-kolm korda.

0 vastukaja: