laupäev, september 10, 2011

Võitsin halvema seisu

Turniiri neljandas voorus tegid liidrid viigi ja liidrite arv suurenes. Viiendas voorus Metsalu ja Vorobjov võitsid ja läksid uuesti juhtima. Pärast oma viienda mängu lõppu vooru alguse eelset edetabelit nähes ma juba ehmatasin, et kas minu eelmises blogisissekandes oli viga, aga seda üle lugedes oli kõik õige. Täna ma ei lugenud turniiriruumis enam lasteraamatut, vaid filosoofia sarja oma. Pärast kolmandat vooru sõin lõunat mängumajas ja pärast neljandat kodus. Kohvikus pakutud lõunat Tulva kiitis, aga minu jaoks ei olnud maitse kõige meeldivam, mistõttu jätsin viimase kartuli järele. Rei jättis järele suure salatilehe. Öeldi, et ta ei ole rohusööja. Mulle räägiti ka täna, et kui söömise ja mängu vahele jääb pikem vahe, läheb mäng paremini, sest veri ei lähe kõhtu. Mina vastasin, et täis kõhuga on tuju parem. Viienda vooru mängus Traumanniga kartsin vahepeal juba kaotust. Vastane lasi endale d-liinile topeltetturi tekitada. Et ta ei saaks ühte etturitest välja vahetada, jätsin edasilükke c6-c5 tegemata. Selle tagajärjel sai vastane ruumilise paremuse, pannes c5 oma ratsu. Vahepeal tundus seis kergemaks minevat, aga lõppmängus kaotasin etturi. Hoolimata väiksematest etturite arvust läksin lippu mina ja võitsin. Praegu mul on 5 mängust 3 punkti. Homme on veel kaks mängu. Partiid panen blogisse vast pärast turniiri lõppu. Eilsed mängud õnnestub vast mälu järgi üles kirjutada ja tänaste kohta on protokollid. Täna kuulsin, kui pahandati, et üks osavõtja ei kirjuta käike üles. Varasematel turniiridel on loosimispaber seina peale üles riputataud või lauale vaatamiseks pandud, aga praegusel turniiril lastakse see seina peale suurelt projektoriga. Siis on vähem trügimist. Täna oli kohvikus elektrikatkestus, mistõttu lõuna hilines, aga mänguruumis oli elekter olemas.

0 vastukaja: