pühapäev, oktoober 16, 2011

Asjade kinnitamine

Olin Sõpruse puiesteel. Tahtsin seal uuesti läbi kuulata kõik muusikavideod, millele ma olin laike pannud. Sõitsin Kalda teel autoga. Auto sõitis eespool ja mina juhtisin seda kaugemalt. Samal sõidurajal tuli vastu teine auto. Parema käe reegel ei kehtinud vist ainult autotee kohta üldiselt, vaid ka sama sõiduraja piires, et vastutulevad autod pidid tõmbuma selle erinevatesse äärtesse. Aga mina polnud oma juhtimisoskuses kindel ja tõmbasin auto igaksjuhuks üldse muruplatsile. Meile hakati ühe maja juures näitama, kuidas asju üksteise külge kinnitada. Asjad laskusid katuse poolt maapinnale ja iga järgmine kiht kinnitati järjest tugevamate tappide või liimiga. Viimane ja kõige madalam kiht kinnitati laavaga. See oli nii kange, et seda korraks puudutades hakkasid inimese käed kohe kipitama. Kui ettenäitamine oli lõpetatud, proovisin ise sama teha. Üks mees kordas veel õpetuse üle, et asjad tuleb panna lihtsalt suuruse järjekorras - kõige peale lauajupid, nende alla koolilauad ja järgmiseks toolid.

0 vastukaja: