pühapäev, november 27, 2011

Inimesed on erinevad

Oli kirjanduse tund. Õpetaja andis klassile küsimusi. Ühe õpilase jutu peale küsis õpetaja, kas ikka veel toetatakse Isamaliitu. Kadri vastas, et tema toetab. Selle peale puhkes üldine lööming. Mina püüdsin kakeljaid lahutada. Ütlesin, et inimesed on erinevad ja neid erinevusi tuleb sallida.

*
Suusatasin maratonil. Ma ei sõitnud kogu distantsi läbi, vaid lõikasin suurema jao. Et ei arvataks, et ma sohki teen, ei läinudki ma finišikoridori, vaid sõitsin selle kõrvalt. Muidu oleks ma olnud esimene finiši läbija. Edasi suusatades mõtlesin, et ma ei pea sõitma kindlas tehnikas, vaid võin liigutusi improviseerida. Mõtlesin, et ma võidan maleturniiril nii Ehlvesti kui ka Kanepi ära. Ehlvestit võidan viimases voorus. Või võidan Kanepit esimeses ja Ehlvesti teises voorus. Kolmandas voorus kaotan Külaotsale, kes on kolmas osalev suurmeister. Ehlvesti võidan nii, et mul on juba vigur vähem, aga siis saan keerulises seisus ootamatu rünnaku. Läksin tuppa.

0 vastukaja: