pühapäev, detsember 11, 2011

Rääkisin tõtt

Henn ütles, et ta tahab lindudele leiba sööta. Mina ütlesin, et lindudele ei või leiba sööta, sest selle sees on soola. Henn vastas, et jah, soola söömisest surevad linnud ära. Mina ütlesin, et lindudel ei ole neerusid, mis soola välja viiks. Lisasin, et aga saia sööta lindudele lubatakse, kuigi saia sees peaks ka natuke soola olema. Mõtlesin, et võibolla väikeste soolakoguste organismi kogunemine on lubatud. Iga toidu sees peaks soola olema, sest taimed võtavad seda mullast. Psühhiaater ütles, et täna mul oli üsna hea tuju. Vastasin, et eriti hea ei olnud. Psühhiaater küsis miks. Vastasin, et sellepärast, et ma pean kooli minema. Rääkisin, et hoolimata sellest, et olen korralikult õppima hakanud, ähvardavad mul kõigis ainetes tulla halvemad hinded kui eelmisel aastal. Isegi käitumishinnet tahetakse alla võtta, kuigi ma rääkisin ainult tõtt. See võib mulle teist korda ülikooli astumisel saatuslikuks saada. Ega ma ei tahagi eriti teist korda ülikooli astuda. Kui ma seda teen, siis ainult selleks, et vaadata eksamite tulemusi, mitte õppimiseks.

0 vastukaja: