reede, detsember 30, 2011

Raamatuid malemängijatelt

Üks tänavu aastal lahkunud malemängijatest oli luuletaja Andres Ehin. Olen temaga mänginud neli välkpartiid ja seis jäi 3,5:0,5 tema kasuks. See juhtus aastal 1997 Elvas Tartu-Tallinna kirjanike matšil. Need matšid toimusid kordamööda tartlaste ja tallinlaste korraldatuna. Elva oma korraldasid tartlased, aga Tallinna meeskond jõudis varem kohale. Pool aastat varem Tallinnas olid võitnud tartlased, aga Elvas oli Tallinna meeskonda Ehiniga tugevdatud ja neile läks suur võit. Võibolla minu seis oleks mõnel teisel päeval parem tulnud, aga enne seda võistlust olin juba eelmisel päeval unine ja lisaks ei saanud võistluste-eelsel ööl korralikult magada. Tollel matšil osalenutest ei viibi elavate hulgas ka enam Heuer, Sprivulis ega Puhvel. Tänavu jõuludeks hankisin Ehini valikluulekogu "Igavik vannitoas", kus on tema enda illustratsioonid. Samuti raamatu "Pokker. Eesti proffidelt eesti mängijatele". Sellel on 11 autorit, teiste hulgas tuttavad maletajad Kolk ja Reimaa. /TÄIENDUS: Kolgi puhul paistab siiski olevat tegu nimekaimuga./ Pokkerit mängima hakata ma ei kavatse, aga mõtlen mängu olemusega tutvuda.

*
Mulle saabus kiri, mille järgi päevakeskuse selle aasta viimane turniir toimus eile. Kui kirja lugesin, siis turniir juba käis. Mängima ma poleks ilmselt muidu ka läinud. Mõtlesin, et võiks minna tulemusi vaatama, aga unustasin selle mõtte ära. Ülikooli maleklubis on praegu seoses eksamiperioodiga vaheaeg.

0 vastukaja: