kolmapäev, detsember 21, 2011

Skaudid

Olin Jürgen I-l külas. Olin öösel üksi üleval. Mul oli kodust kaasa võetud film, mida ei olnud õnnestunud kodus häälega vaadata. Nüüd tegin lahti pererahva arvuti, et vaadata, kas siin õnnestub paremini. Algul ei tahtnud siin ka häält tulla, aga kui märkasin ühe juhtme sisse panna, hakkas hääl tulema. Siis oleks kodus ilmselt sama võttega hääle kätte saanud. Jürgen tõusis üles. Ütlesin, et mulle on õpetatud, et kõikide asjade võtmiseks tuleb luba küsida, aga mul läks meelest ära. Kartsin, et olin pererahva arvuti ära lõhkunud, sest ekraan ei seisnud enam püsti. Aga Jürgen tegi oskuslikuma liigutuse ja temal selle püsti panek õnnestus. Saabusid Henn ja üks teine skaut. Isa vaatas neid ja naeris. Henn nägi, et puhveti klaasi taga on vajalik pilt, mistõttu ta andis skaudivande juba siin. Henn ja teine skaut võitlesid. Isa ütles, et nad teevad liiga kramplikke liigutusi. Minu arvates võis see viia fašismini. Nad pidid lööke ainult imiteerima, aga Henn hakkas päriselt haiget tegema. Ta ütles, et tahab teisele skaudile maksahaagi anda.

*
Istusin isa toas. Hakkasin raamatut lugema. Aknalaual mängis makk. Mõtlesin, et peaks selle kinni panema, sest kahte asja korraga tehes raiskasin ma elektrit ja raamatule taustaks muusika kuulamine andis raamatule teise meeleolu. Nägin laua peal kõndimas lepatriinut. Kui eelmine lepatriinu oli olnud kahe täpiga, siis sellel oli täppe seitse. Ütlesin mõttes, et ma ei luba sul kunagi toas olla. Aitasin tal paberi peale ronida, et teda sellega aknast välja toimetada. Aga enne akna avamist tõusis lepatriinu toas lendu.

0 vastukaja: