esmaspäev, detsember 05, 2011

Teooria hakkas arenema

Olime naabermaja õuel. Ema rääkis, et seal majas elavad ühed vene mehed, keda tuleb karta. Seetõttu tahtis ta oma töö seal õuel asuvast arvutist ära viia. Kui vajutasin ühte nuppu, näitas arvuti, millisteks märkideks ema failide tähed saab teisendada. Õnneks ma ei olnud seda salvestanud, nii et teise arvutisse kandes pidi tekst ilmselt tähtedeks tagasi muutuma. Siis tulid need mehed õue ja ema pistis joostes põgenema. Üks naine jooksis tema kannul. Ema kuulis selja tagant jooksusamme ja arvas, et need mehed jälitavad, mistõttu ta jooksis kuni koduni välja. Läksin ka koju.

*
Mängisime koolis korvpalli. Öeldi, et mina teen kogu aeg vigu. Ma olin vist tõesti mitmel korral palli vastu oma jalgu põrgatanud, aga ma ei teinud seda meelega. Läksin ühte klubisse. Sellel klubil oli palju ruume ja tal oli mitmeosalisi trükiseid. Kirjutasin ka ühe kaastöö. See klubi oli tekkinud tänu ühele teaduslikule teooriale, millega seal tegeleti. Kui see teooria oli värske, oli meil kästud koolis selle kohta esimene raamat läbi lugeda. Olin lugenud mõned leheküljed ja siis pooleli jätnud, kuna see oli keeruline. Siis ma veel ei teadnud, et see teooria muutub nii tähtsaks. Nüüd tahtsin selle raamatu korralikult läbi lugeda. Järgmisel päeval nägin oma kaastööd trükituna. See oli pandud rubriiki "Lapsed ja seks". Ütlesin, et kui ma oleks teadnud, et see sellise nimega rubriiki pannakse, siis ma poleks üldse kirjutanud.

*
Istusin tunnis Jürgeni kõrval ja vaatasin kontrolltöid, mille olin õpetajatelt tagasi saanud. Ütlesin, et ma ei saa aru, kas hinne on üleval see 2 või see 2 või hoopis all 4. Vist oli siiski üleval öeldud, et neis kohtades läks 2 punkti maha ja 4 all oli hinne. Ütlesin, et õpetaja on teinud ainult keeleparandusi. Ta ei oleks tohtinud parandada keelt ainult sellepärast, et tema sõnastaks teisiti, ja selle eest hinnet alla võtta. Keelereeglite vastu ma eksinud ei ole. Ma olen toimetanud professorite käsikirju ja tean, et nemad teevad minust rohkem keelevigu. Mul oli paberite vahel ka diplom, mille olin saanud aastal 1993 hea koha eest Uusi B-turniiril. Aga diplomile ei olnud kirjutatud, et tegemist oli B-turniiriga, vaid võis jääda mulje, nagu oleks see antud põhiturniiril. Üks tüdruk tuli minu laua juurde midagi küsima.

0 vastukaja: