kolmapäev, jaanuar 25, 2012

Kuldkala

Mõtlen minna kalale. Mõtlen, et kõige parem oleks püüda kuldkala, kes soove täidab. Tema käest võiks soovida kulda. Kui ta seda soovi ei täida, siis ei pea teda vette tagasi laskma ja kuld on ikkagi käes. Aga soove hakkab ta täitma vist alles pärast vabadusse laskmist. Võibolla saadab ta siis mõne enda liigikaaslase enda asemel. Kui ma saan kulda, siis ma teen endale kuldmedali ja näitan, nagu oleksin saanud selle malevõistlustel. Kui keegi küsib, millal ma selle veel sain, siis vastan, et kuldajal. Ja räägin, et malemäng on nagu kalapüük, peab olema kannatust, siis lõpuks mõni võit või kala tuleb. Siis võidakse küsida, kas ma kunagi kalal ka olen käinud. Kui vastan, et olen, võidakse mul paluda rääkida oma kalapüügimälestusi. Siis ma ei tohi sellest kuldkala püüdmisest rääkida, muidu tuleb tõde medali päritolu kohta avalikuks. Ja kui see on ainuke kalapüügi kord, ei ole ühestki teisest korrast rääkida. Aga kui ma ütlen, et ma pole kala püüdmas käinud, võidakse küsida, kust ma siis võrrelda oskan. Tegelikult võiks kuldkalal paluda, et ta aitaks mul medali võita ausal teel. Aga mängus kõrvalise abi kasutamine pole lubatud, siis kala ette öeldud käigud aus tee ei ole. Või võib paluda, et kuldkala hakkaks minu treeneriks, mängueelses ettevalmistuses on abi lubatud.

0 vastukaja: