pühapäev, jaanuar 08, 2012

Mänguasjade ohutus

Rubiku silindrid olid katki ja kuulid tulid seest välja. Nüüd neid ei saanud enam Villemile anda, et ta kuule alla ei neelaks. Silindrid olid vist katki läinud sellest, et Villem neid viskas. Ema arvas, et Villem ei pane neid suhu. Mina mäletasin, et kui silindrid veel terved olid, siis vahel pani. Ema viskas kaks katkist silindrit ära. Kolmas oli veel terve. Mul ei olnud varasemast meeles, et neid on nii palju. Või kolmas käis ka juba koost lahti. Panin kõik lahtised kuulid sinna sisse. Neid sai vist liiga palju. Panin peale selle jaoks mõeldud kuulide ka muid väikseid asju. Ema tahtis minu särki pessu panna. Ta võttis selle taskust välja kolm vana kontrolltööd, öeldes, et need võib vist nüüd ära visata. Mina ei olnud äraviskamisega nõus ja panin need seljas oleva särgi taskusse. Tahtsin need alles hoida, sest vanu asju ei tulnud kusagilt juurde. Avasin oma vihiku, et sinna kirjutamist jätkata. Lehekülg, kuhu tahtsin kirjutama hakata, oli juba täis. Sinna oli üks vendadest kirjutanud jutu, mis sarnanes väga minu lapsena kirjutatutega. See oligi minu lapsena kirjutatud juttude paroodia. Pidin kirjutama hakkama üks lehekülg sealt edasi.

0 vastukaja: