reede, veebruar 24, 2012

Aastapreemiate nimekirjad

Kultuurkapital määras aastapreemiad. Ema ütles, et raadios ja ajalehes oli preemia saajate nimekiri erinev. Hakkasin nimesid internetti sisestama, et sealt vaatadata, milline on õige nimekiri. Aga igal sisestamiskorral lõin mõne tähe valesti ja tuli otsast peale hakata. Alles pika proovimise järel õnnestus kõik vigadeta sisestada. Mina olin preemia saanud mõlema variandi järgi. Preemia suurus oli 15 000 krooni. Ma ei teadnud, kas see oli määratud mulle kui ilukirjanikule või kui ajaloolasele. Kui ma olin taotlenud raha oma raamatute väljaandmiseks, ei olnud seda eraldatud, aga nüüd sain preemia. Sellist varianti olin enne unes ka näinud. Võibolla sain preemia Tõnissoni raamatu koostamise eest, sest see tuli mul väga hästi välja. Preemia suurus oli väiksem kui oleks olnud kõigi minu raamatute väljaandmise ühekaupa toetamise summa.

0 vastukaja: