pühapäev, veebruar 05, 2012

Aja kokkupakitavus

Toimus üks traditsiooniline rahvakogunemine. Aga sinna tuli palju vähem rahvast kui varasematel aastatel. Nii oli kõigega, et asjad läksid moest. See juhtus isegi vabadusvõitlusega. Ainult mina pidasin traditsioonidest kinni. See võis teistele inimestele tüütu olla. Olin oma maal. Läksin majade vahel üha edasi. Igal pool lahustasin võlujõu abil nõidasid, kes parajasti tekkima hakkasid. Aga igale poole ma ei saanud jõuda. Kui oma maalt ära minema hakkasin, siis meenutasin, et vend oli öelnud, et nii palju asju ei saa öösel oma maal viibimise ajal juhtuda, sest see aeg ei ole nii pikk. Aga mina olin avastanud aja kokkupakitavuse seaduse, mille järgi oma maal läks rohkem aega edasi kui samal ajal muus maailmas. Piret oli meist vanem ja oli seda juba lapsepõlves rääkinud, aga siis ma polnud tema jutust veel aru saanud. Muinasjuttudes oli ka midagi aja erineva kiirusega liikumisest, kuigi seal olid vist kiirused vastupidised.

*
Kirjutasin Helinale, et males on teooria järgi võiduseisu saamisest veel parem, kui ma saan võiduseisu teooriast välja minnes. Siis mõtlesin, kas on ikka õige Helinale kirjutada, et ta pole ainus, kelle vastu ma võiduseisu saan.

0 vastukaja: