neljapäev, märts 08, 2012

Erinevad kiirused

Kosmiline kiirus on väiksem kui maine välgukiirus. Kui kosmilist millegi hästi suurega seostada, siis suur on kosmiline avarus. Praegu tegelen sellise autoriga, kellele paistab meeldivat avarus, aga mitte kitsad kohad. Ennast ma selle koha pealt nii hästi iseloomustada ei oska. Mulle meeldib nii kodu kitsastes ruumides kui ka vaade merele. Kui viimati merd nägin, siis olin pettunud, et ta ei jätnud enam nii suurt muljet kui vanasti. Kui vastaskallast ka natuke näha on, siis tundub vast veekogu suuem, sest näeb, kui kaugel väiksed objektid on. Ükskord mind nimetati ühe artikli kommentaarides tähenärijaks ja väideti veel, et ma närin tähte alati. Teine kommenteerija vaidles sellisele ettekujutusele vastu. Kui tegeleda malemänguga, siis peab olema ruudunärija. Aga minu mängu viga on olnud, et ma olen olulisi ruute kahe silma vahele jätnud. Edukaks mängimiseks peab olema ülevaade kogu malelauast. Viimasel turniiril mängisin küll edukalt, aga mitte esikoha vääriliselt. See nädal oleks olnud kord mängida teises klubis, aga seda ma ei teinud. Algul mõtlesin, et ma ei lähe sinna, sest pika mõtlemisajaga turniiriks on parem treenida pikema mõtlemisajaga klubis. Siis mõtlesin, et lähen ikka, kui ma tiitlivõistlusteks liiga tõsiselt valmistuma hakkan, siis on tulemus, et ma ei saa lihtsalt magada ja see rikub mängu ikkagi ära. Aga lõpuks jätsin eilsele turniirile minemata selleks, et saaks pead pesta ja täna juuksurisse minna. Juuksuris käisin ka ära. Juuksur alustas tööd sellest, et kohendas minu kampsuni kraed. Talvel sinna minnes võib rahulikult kampsuni selga panna. Suvel oli natuke imelikum, kui juuksuri juurde minnes panin külma kartes teksajaki selga, kuigi samasuguse ilmaga niisama jalutades oleks sellega palav olnud. Täna jäid ära nii pikk jalutuskäik kui ka suusatamine. Suusatama ei läinud ma sellepärast, et tahtsin anda peopesale aega paraneda. Seetõttu sõitsin trenažööriga tavalise ühe kilomeetri asemel kolm. Kui lumi ära sulab ja suusatada pole enam mingit võimalust, mõtlen hakata sõitma trenažööriga kuus kilomeetrit korraga nagu vanasti. Täna ma veel sõidu pikkust ühe korraga kuuekordistama ei hakanud. Kui ma vanasti kuus kilomeetrit sõitsin, siis pidin pärast seda ka pesema, aga kolme kilomeetriga polnud veel vaja. Ma ei püüdnud ka maksimaalselt kiiresti sõita. Vahel üks kilomeeter on rohkem hingeldama võtnud.

0 vastukaja: