laupäev, märts 17, 2012

Head mõtted

Akadeemias ilmus artikkel 70. ja 80. aastate eesti luulest. Minu meelest ei olnud seal nimetatud ühtegi väliseestlast. Artikkel oli küll luule retseptsioonist, nii et kasutatud kirjanduse loetelus ei olnud luulekogusid, vaid kirjandusteadus. Väliseestlased kirjutasid nii välismaal kui ka kodumaal ilmunud eestikeelsetest raamatutest. Minu 1989. kirjutatud luuletusest ilmus ka "Teatajas" artikkel. Hiljuti leidis isa selle oma paberite hulgast üles ja andis minu kätte. Kui ilmus minu esimene luulekogu, siis M. Orav kirjutas võrgukommentaari ja mulle kirja, mis kuupäeval see artikkel ja luuletus ilmusid. Aga mul ei jäänud sellest veel täpselt meelde ja postkast koos selle kirjaga lendas õhku. Aastaarv on mul küll algusest peale meeles olnud. Feisbukis avaldasin tänavu foto 1989. a. saadud viktoriinidiplomist. See oli vist esimene viktoriin, mille ma võitsin, aga ei jäänud viimaseks. Aga võibolla ei olnud ka esimene, sest vahepeal korraldasime kodus väikseid igapäevaseid viktoriine, mis ei olnud sünnipäevadega seotud. Klassiõhtutel korraldati ka viktoriine vist juba esimeses klassis. Niikaua kui seal viktoriine korraldati olid nad huvitavamad kui siis, kui tantsima hakati. Hiljem ma lõpetasin seal käimise ära. Tantsima hakkamise peale kohe ei lõpetanud, aga kui hakati nende eest raha küsima, siis otsustasin, et sinna ma ei lähe. Kooli lõpupeo kohta ütlesin, et kui ma saan raha, siis lähen kohale, ja kui ei saa, siis ei lähe. Aga kui mulle raha pakuti, siis ma ikkagi ei tahtnud minna. Vahepeal mõtlesin, et lähen sinna lõpupildi kättesaamiseks. Aga üks klassivend ütles, et mis ma ainult pildi pärast ikka minema hakkan. Selle peale mõtlesin ümber. Ma olen korduvalt ümber mõelnud, kas hakata pärast kuuajalist vaheaega feisbukis uuesti kirjutama või mitte. Kuna see kuu ei ole veel läbi, on veel aega mõelda. Lõplikku otsust on vast parem mitte teha, et hiljem kahetsema ei peaks. Seda ma ei kahetse, et ma kuuajalise vaheaja välja kuulutasin. Kui seal ei kirjuta, jääb blogi jaoks rohkem häid mõtteid. Tartu olevat heade mõtete linn. Ma ei saa öelda, nagu mul siin häid mõtteid ei tuleks.

0 vastukaja: