pühapäev, aprill 15, 2012

Duellil kiirustamine

Ema oli öelnud vastuseks soovitusele feisbukiga liituda, et tagane saatan. Aga nüüd ta oli liitunud. Ise ma polnud ka algul liituda tahtnud, aga hiljem olin seda teinud. Pille ütles, et mina olen öelnud, et milleks võtta vastu feisbuki kutseid nendelt, kes ainult muusikavideosid üles riputavad, kui tahaks teada, mida inimene ise kirjutab, aga muusikamaitse võib temast erineda. Vastasin, et nüüd mul on juba kontaktide hulgas inimene, kes kuulab sada muusikavideot päevas. Ütlesin, et sellise puhul võib näiteks võrrelda, kas tema enda nägu sarnaneb nendele nägudele, mis esinevad tema ülesriputatud videotes. Algas video, mille stiiliks öeldi death-metal.

*
Napoleon läks duellile. Vastane tahtis teda maha lasta juba enne duelli algust. Napoleon tegi ta kahjutuks ja ütles, et enne duelli algust tulistada ei või. Kui vastasel esimene tulistamiskatse ei õnnestunud, siis ta rohkem ei proovinud. Ta sõitis teistest enne laagrist koju. Laagri lõpus juhtusid iga kord ühed ja samad sündmused, et kõigepealt hakati pidama duelle ja seejärel hakkasid ronima hirmuäratavad putukad ja lõpuks hakati laulma. Napoleon ja tema vastane kuulusid kõige populaarsemate laagrisolijate hulka. Mina teadsin varasematest kogemustest, et minule ei aplodeeritaks. Ise tundsin ennast enesekindlalt, aga aplausi hetkedel oli näha, et teised suhtuvad minusse teisiti. Üks võrumaalane oleks ka võinud olla populaarne, sest ta mängis hästi malet. Aga Võrumaa oli provints ja sellepärast sealt pärinevaid inimesi ei austatud. Napoleon oli Kennedy. Ta kirjutas oma vastasele, et ega ta ei mõtle selle tüdruku peale, kelle pärast nad laagris konkureerivad, vaid oma tulevase naise peale. On kaks võimalust, kes selleks saab. Mõlemad viibivad koduosariigis.

*
Üks mees kirjutas, et ta on katsetanud unise peaga üles tõusmist. Siis ei tule liigutused kõige õigemini välja, nii et vahelduvad tõusmiskatsed ja uinumised. Mees kirjutas, et muu võite ise juurde luuletada. Ta rääkis midagi veel, aga nii vaikselt, et ma rohkem ei kuulnud.

*
Ütlesin, et blogis kirjutada saab tasuta. Üks mees vastas, et see on ainult selleks, et ohjad varsti veel kõvemini pingule tõmmata. Algul lastakse tasuta ja siis vaadatakse. Vaidlesin vastu, et olen juba seitse aastat blogi pidanud. Ja internetis tasuta kirjutanud veel kauem. Kui oleks möödunud sada aastat, siis oleks need jutud tasuliseks muutumise kohta ära kadunud.

0 vastukaja: