reede, aprill 27, 2012

Kohvitass lööb

Trohhalev õpetas mulle, kuidas valgetega mängida. Alustasin iga kord käiguga e4 ja iga kord tema võitis. Mõtlesin, et peaks lõpuks d4 käima, kuigi seda ma oskan halvemini. Nupud olid sellised, et ei olnud aru saada, mis nuppudega on tegemist. Pidin seda vastase käest kogu aeg küsima. Ta ütles, et kohvikann saab lüia. Minu meelest ta rääkis löömisvõimalused enda kasuks suuremaks. Ütlesin vastukaaluks, et kohvitass lööb. Lõpuks jõudsime seisu, kus kaks etturit oli rohkem hoopis minul. Aga ei olnud siiski selge, millega mäng lõppeb. Ütlesin, et vastane saab mulle teiselt realt vankriga tuld anda. Parandasin, et siiski esialgu ei saa, sest ettur on vahel.

*
Mängisin Klausiga malet. Mäng oli väga terav ja pingeline. See kestis üle 70 käigu. Tahtsin protokolli blogisse panna, sest mäng oli erakordselt huvitav ja lisaks oli matš Klaus-Simo väga tähtis sündmus. Küsisin Klausilt, mis ruumis me viibime, see ei ole vist maleklubi. Istuti kahekaupa nagu koolis. Mina istusin ühe tüdruku kõrval. Oleksin tahtnud wc-sse minna, aga ei teinud seda. Õpetaja tuli minu juurde ja ütles, et ma vahepeal liigutaks. Vastasin, et ma liigutan iga tunni aja tagant. Kui õpetaja teist korda minu juurde tuli, tahtis ta, et ma laulaks. Vastasin, et seda ma ei tee. Laulda ma ei oska ja lauldes hakkab mul halb. Aga muusikat kuulata meeldib mulle küll.

0 vastukaja: