reede, aprill 06, 2012

Koju valmistuma

Läksin Tartu meistrivõistlustele ja esimesena pidin mängima Karbaga. Ütlesin, et ma mängin esikoha peale. Karba vastas, et ma ei saa esikohta saada, kui ma olen tugevuselt alles 30. osavõtja. Mina olin vaadanud, et osavõtjaid on ainult 15. Võibolla oli neid hiljem juurde tulnud. Vastasin, et esikoha peale mängida võib ikkagi. Mõtlesin, et tegelikult kui mulle mõnes mängus viiki pakutaks, võtaksin selle suure tõenäosusega vastu. Ütlesin, et mängustiile on mitmesuguseid. Isegi ühel mängijal on mitu stiili.

*
Üks naine võis öelda, et kui abielluda ühe mehega, siis abiellub ühtlasi kõigi tema vendadega. Sellele sain ma vastata, et kõik erinevast soost inimesed on omavahel abielus. Pidime täna laagrist koju sõitma. Praegu käis ülestõusmine. Panime voodiriided kokku. Mõtlesin, et homme on Tartu meistrivõistlused, koju jõudes teen igal teisel tunnil tund aega maletrenni. Aga ma olin väga unine. Mõtlesin, et tagasisõidu ajal jään kindlasti magama. Aga mulle tuli juba praegu uni peale. Kartsin, et jään bussist maha. Hakkasin voodiriideid voodi peale tõstma. Selleks võtsin nad uuesti koost lahti ja pidin uuesti kokku panema ja kõik see võttis liiga palju aega.

0 vastukaja: