esmaspäev, aprill 23, 2012

Palju tervisi

Palavik on päeva jooksul kadunud, aga üks koht mul valutab. Inimesel võib olla korraga rohkem kui üks haigus. Kui tervis on haiguse puudumine, siis võib järelikult olla ka palju tervisi, kui puuduvad paljud haigused. Tervisi inimestele vahel saadetakse. Saata saab sellega, kes on piisavalt terve, et ringi liikuda. On olemas ka haiguslik hulkumine. Reisipisikut veel ei pruugita haiguseks lugeda. Mõni saadetakse välismaale tervist parandama, kui arvatakse, et seal on parem kliima. Minu tervist selline ettevõtmine ei pruugiks parandada, kui reis ise on närvesööv. Närve rahustab kõige paremini kodus olemine. Aga selleks sobib ka suvila. Seda suvilat, kus oli kõige rahulikum, meil enam pole. Talu on alles, aga sinna sõidab alati palju rahvast korraga ja sealhulgas tuleb võõraid külalisi. Ise ma sinna külalisi kutsunud ei ole. Mul oleks vähem õigust ka, kui mina talu eelarvesse ei maksa. Kuulasin täna raadiost saadet selle kohta, kuidas elektriga äritsema hakatakse. Inimene saab valida, kellelt ja millistel tingimustel ta elektrit ostab. Aga mul tekkis küsimus, miks inimestel peaks olema aega soodsama elektri jahtimisega tegeleda. Nendele, kellel ei ole jõudu lepingu sõlmimisega tegeleda, hakatakse müüma hoopis kallimat elektrit, kuigi eeldatavalt on neil raha vähem.

0 vastukaja: