kolmapäev, mai 02, 2012

Otsustavus ja laiskus

Ma ei tea, kuidas pilvekihid üksteise suhtes käituvad. Kui taevas on kaetud tihedate kihtpilvedega, kas siis järgmistes kihtides on sel ajal tavalisest vähem või rohkem pilvi? Samuti ei tea ma, kas värvilise lume pilved on teist värvi kui valge lume omad. Peaks olema, kui nad on värvilisi jäänõelu täis. Ühel aastal oli esimesel mail lumi maas. Tänavu oli teisel mail nii palav, et ei saanud enam aru, kuidas ma 30 kraadised ilmad välja olen kannatanud, kui täna see palavuse tunne tekkis 14 õuekraadiga. Palav oli küll toas. Võibolla kütte reguleerimisega jäädi hiljaks. Või oli mul palav sellepärast, et ma tundide kaupa arvutiga kirjutasin. Kirjutades teen vist ägedamaid liigutusi kui suurem osa inimesi. Kuigi ma ei kirjuta väga kiiresti, kaevatakse vahel, et ma vajutan klahve liiga kõvasti. Samasse ritta läheb vist, et täna öeldi mulle järjekordselt, et nii kurja häälega ei tohi rääkida. Üks põhjus on ilmselt, et mul on madalam hääl kui mulle endalegi meeldiks, aga teine, et rääkisin otsustavalt. Küsimus, mis mulle esitati, mulle tõesti väga ei meeldinud, aga püüdsin vastata viisakalt. Otsustavaid liigutusi teen ka tänaval kõndides, kui suuremast jaost inimestest möödun, ja pärast söögiaja lõpetamist, kui loputan iga kord hambaid. Mõnel hetkel võin natuke laisemalt ka käituda, näiteks kui hakkan kuulma hallutsinatsioone, mis viivad muudelt asjadelt tähelepanu kõrvale. Aga üldiselt saan täiesti süstemaatiliselt kõik asjad tehtud, nagu blogistki näha on. Blogis avaldub laiskus võibolla selles, kui plaanid järjelugusid kirjutada pidurduvad. Aga selles mõttes, et kogu blogi on järjelugu, ei ole midagi pidurdunud.

0 vastukaja: