esmaspäev, mai 07, 2012

Tee keskosa sõitsin autoga

Ütlesin arstile, et kui seda hinnataks, mida mina teha oskan, siis poleks töövõime kaotusest üldse rääkida vaja. Arst vastas, et ta on täiesti nõus - kui mul oleks oma kabinet, kus miski ei sega, ja kui ma saan oma kiirusega teha. Arsti juurest tulles oli mul küll bussipilet taskus, aga kuna ilm oli sobiv, siis otsustasin teha pika jalutuskäigu. Jalutuskäik jäi siiski pooleli, sest selja tagant tuli Toomas autoga ja oli valmis mind koju sõidutama. Enne minu koju tulekut tahtis ta veel korraks Klausi poolt läbi käia. Ütlesin, et siis ma kõnnin veel natuke maad jala, vaatame, kumb enne kohale jõuab. Mina jõudsin enne. Kui Toomas tuli, küsisin, kas ta bensiiniraha tahab. Ta vastas, et ei taha. Aga kui nägi, et ma mõtlen selle all kommi, siis võttis vastu.

0 vastukaja: