kolmapäev, juuni 27, 2012

Muutuste keerises

Blogi nime muutmise eesmärk oli selle paremaks tegemine. Aga esimesel ööl mõjus see mulle nii, et ärkasin hommikul tavalisest varem ja unenägusid ei näinud. 13 on peetud küll õnnetuse ja 7 õnne arvuks, aga arvudest 13 ja 77 on võimalik aru saada ka nii, et varem tundsin ennast 13 ja nüüd 77-aastaselt. Kui ma uue nimega ära ei harju, siis saan seda veel muuta. 13 peale tagasi minna ei tahaks. Eilses sissekandes tõin välja, kuidas see ebausklikele inimestele halvasti mõjub. Tegelikult olen lugenud ka vastupidisest uuringust, et 13. kuupäeval juhtub vähem liiklusõnnetusi, sest juhid on ettevaatlikumad. Aga see näitab ikkagi, et nad kardavad. Vanasõna küll ütleb, et parem karta kui kahetseda. Arv 13 esineb ka minu kodulehekülje aadressis. Seal seda muutma hakata oleks keerulisem. See tähendaks juba lehekülje kolimist. Ma olen elus kaks korda korterit vahetanud ja mõlemad kolimised on mulle mõjunud halvasti. Pikaajaline mõju on võibolla olnud positiivne, sest olen saanud suurematesse korteritesse. Vanasti oli isa meie peres ainuke, kellel oli oma tuba. Nüüd on suurem jagu perest mujale kolinud ja selle tagajärjel on isal tube kõige vähem. Aga tal on siiski ilmselt kirjatöö tegemiseks kõige parem ruum. Need kaks tuba, mida mina kasutan, ei ole kumbki nii vaikne. Liikumisharjutuste tegemiseks on mul küll ruumi rohkem. Järgmisel talvel tahaks jälle suusatama minna, aga ennustati jahedat juulikuud, mis vanarahvatarkuse järgi lubab vist sooja talve.

0 vastukaja: