laupäev, august 11, 2012

Raha konfiskeerimine

Euroopa Liit oli rahaliste raskuste ees. Nende parandamiseks otsustati võtta raha firmadelt. Oli kolm võimalust, kas võtta raha riikidelt, firmadelt või eraisikutelt. Firmadelt raha võtmine meenutas kommunismi. Saksamaal olidki valitsusse pääsenud kommunistid. Nad olid kogu Euroopa Liidu raha konfiskeerinud, ja Euroopa Liidul enam raha ei olnud. Võis oodata, et järgnevad hullemad asjad. Rahaküsimustes olid minu vaated umbes samasugused, nagu kommunistidel, aga muudes väga erinevad. Jõudsin kõndimisega poeni välja. Kui raha kadus, võis poest ostmine ka raskeks minna, aga veel ei olnud.

*
Sain teada, et mul on Soomes külastatud Simoga ühine esivanem. Sellepärast meile oligi mõlemale sama eesnimi pandud.

*
Olin kirjutanud Joanna blogile kommentaari. Pärast tuli meelde, et mul oli keelatud seda teha, sest see oli erablogi. Vahepeal oli mul keeld meeles olnud ja ma polnud kommenteerinud, aga kirjutasin hetkel, kui see ununes.

0 vastukaja: