esmaspäev, august 13, 2012

Valgus maa sees

Lugesin raamatust, et Raun kirjutas, et üks mõte ei saa olla ühe poliitiku kirjutatud, sest see poliitik on võimeline mõtlema ainult siis, kui ta liigutab. Ja ka need mõtted jäävad sageli lõpetamata. Selle järele oli pandud emotikon suunurgad allapoole. Rääkisin, et ma lugesin selle poliitiku kohta kaks lauset. Ma pean need meelde tuletama. Tuletasin loetud laused meelde ja kandsin ette. Mõtlesin, et ma ütlesin, et poliitik saab rääkida ainult kui ta liigutab, aga vist oli kirjutatud, et kui ta liigutab suud. Jätkasin, et ma lugesin enda kohta ka ühe lause. Ma pidin selle ka meelde tuletama.

*
Meesõpetaja rääkis, et valgus liigub ka maa sisse tungides, aga aeglasemalt. Ta ütles, mis kiirusega ta liigub. Ja täpsustas, et õigemini osa valgust liigub selle kiirusega. Ta ütles, et valgus liigub 0,66 kilomeetri sügavusele. Ja parandas, et 0,33 kilomeetri. Mõtlesin, et olen arvanud, et maa sees elavad loomad elavad täielikus pimeduses, aga tuleb välja, et neil on siiski natuke valgust. Õpetaja küsis, kas kooliõpiku järgi on võimalik välja arvutada, kui kiiresti valgus maa sees liigub. Vastasin, et ma arvutasin, aga sain kaks erinevat vastust ja ei teadnud, kumb neist on õige. Olime ühe maja ühes ruumis. Läksin uurima teist ruumi treppide taga. Ma oleks muidu julgenud uurida kõiki kohti, aga mitte siis, kui seal oli üleloomulikke olendeid. Lamasin oma voodis. Vend lamas teises voodis. Kohendasin tekki. Lamasin pikalt ja erilist tegevust ei toimunud. Tegin läbi une hääli. Läksin ja avasin järjest kirjutuslaua sahtleid. Neis ei olnud midagi huvitavat. Kui osades sahtlites olid veel vendade asjad, oli huvitavam, aga nüüd olid kõigis minu asjad ja enda asjad olid liiga tuttavad. Lamasin jälle voodis. Mõtlesin, et kui ma hakkan kujutlema kaugemaid kohti, siis võibolla läheb unenägu pikemaks.

0 vastukaja: