esmaspäev, oktoober 15, 2012

Takjašampoon

Kõndisin katlamaja lähedal. Katlamajas juhtus just avarii. Suurem osa Tartust sai sooja vett edasi, aga Narva enam mitte. Öeldi, et ärgu narvalased öelgu, et neid jälle kiusatakse. Põgenesin avarii eest. Põgenesin Narva linnaossa. Jõudsin Sõpruse sillale. Seal nägin Anni lastega. Ann oli ostnud redeli. Ta lasi lastel seda mööda sõita.

*
Klaus rääkis ühest minu kursusekaaslasest, keda ta tundis. Edasi rääkis ta, et Raido oli tahtnud kingapoe naismüüja poolehoidu võitja ja oli Klausilt küsinud, mis šampoone on olemas, et seda kingapoest ostma minna. Klaus oli vastanud, et on olemas takjašampoon. Raido töötas ise raamatupoes. Ta oli teine minu kursusekaaslane, seega tundis Klaus neid päris palju. Ostsin takjašampooni. Põhjendasin seda sellega, et sain selle jaoks unenäos käsu. Ema leidis pudeli vannitoast. Ta ütles, et sellel võiks magnetkood ka küljes olla, et saaks pudelit pesumajja viia. Näitasin, et väike magnetriba on. Ema ütles, et see on liiga väike. Pesumaja töötajad panid külge suurema. Üks neist põhjendas teisele, et seda on vaja vanapaberist eristamiseks. Ta on ise joonistamisega tegelenud ja teab, kui raske on vanapaberit ja šampoonipudelit eristada. Nägin igal pool paljaste rindadega naisi. Kõndisin ümber oma maja. Mõtlesin, et sel ajal, kui ma Oudekki kohta raamatu kirjutasin, olin haige, aga nüüd olen terve. Aga sellest ei ole veel aru saadud ja mind peetakse endiselt haigeks. Eurolisti tuli ühelt naisenimega saatjalt kiri. See oli hea, et teised ka peale minu listidesse kirjutasid.

0 vastukaja: