esmaspäev, oktoober 29, 2012

Võidujooks ümber maja

Üks poiss magas veel kell kolm päeval. Üks mees tuli talle ütlema, et nii kaua ei tohi magada. Poiss vastas, et ta magab sellepärast, et on koolivaheaeg. Mõtlesin öelda, et magamist ei tohi keelata.

*
Olin ükskord Klausiga ümber maja võidu ringe jooksnud. Klaus oli ära mõõtnud, mitu ringi peab jooksma, et kindel distants läbida. Nüüd ma seda arvu enam ei mäletanud. Uuesti jooksmise korral oleks pidanud uuesti Klaus mõõtma. Mõtlesin, et kui ma tahan jooksu võita, ei tasu mul tast enne viimast ringi mööda minna, seni jooksen tuules. Ühes raamatus kirjeldati ümber maja võidujooksu, milles osalesid valge, Aafrika neeger ja Ameerika neeger. Ameerika neeger võitis, või enne finišit jooksis valge tast siiski mööda. Olime keldris. Minu blogisse tuldi ühest postkastist. Klikkisin postkasti aadressil ja sain teist korda elus võõrasse postkasti sisse. Saatsin postkasti omanikule kirja, et tal on turvaauk. Arvasin, et nüüd ta paneb postkasti kinni ja ühendus katkeb, aga seda ei juhtunud. Vaatasin tema postkastis ringi. Seal ei olnud veel ühtegi kirja, mis tundus kahtlane. Ekraanile tuli ette hoiatus, et minu maha jäetavat informatsiooni saab kasutada postkasti omanik. Mulle tuli meelde, et ma olin varem otsustanud, et ma ei sisene enam kunagi võõrastesse postkastidesse. Läksin sealt välja. Seal kohas, kus ma olin käinud, oli kirjutatud Võlukäigust. See oli jutt nende mängude põhjal, mida ma olin lapsena Kerstiniga mänginud. See oli pandud sinna selleks, et just mina selle lehekülje otsingumootoriga leiaks.

0 vastukaja: