laupäev, november 03, 2012

AVRO mälestusturniir kiirmales

1. Volodin 7
2. Ehlvest 7
3. Vovk 6,5
4. Tuul 6,5
...
55. Runnel 3,5
...
95 osavõtjat, 8 vooru, 15 minutit

Tänasel turniiril oli minu kõige suurem saavutus, et tegin neljanda koha saajaga viigi. Seejuures oli mul lõpus lipp rohkem ja vastasel järel 9 sekundit aega, aga ta sai etturi eelviimasele reale, mistõttu ausal teel võita polnud võimalik. Võitsin veel kahte endast tugevama reitinguga ja ühte madalamaga vastast, kaotasin neljale tugevamale, neist esimese vooru avangus ja ülejäänud pika mänguga. Kui Uusi turniiril oli ainult üks vastane minust tugevama reitinguga, siis täna ainult üks madalamaga. Minu arvutuste järgi oli minu esitusreiting 2033 ehk 203 punkti praegusest reitingust kõrgem. FIDE reitingukalkulaatori järgi tõuseks mul reiting 22 punkti, kui Venemaa esindajaga mäng arvesse ei lähe, siis 11 punkti. Aga kuna turniir oli Šveitsi süsteemis, siis on tõus vist väiksem. Pidi vist arvutatama välja ka FIDE reitingud, mida mul seni ei ole. Kolm viimast mängu kaotasin järjest. Kaotusteseeriale pani aluse Olde, kellega mängides sain neli etturit ratsu vastu, aga neljanda etturi löömine oli viga, mille tulemusel jäi lipp vangi. Turniirieelse paigutusega võrreldes langesin ühe koha võrra. Aga 3,5-punktistest olin ma esimene. Punktidega jagasin 55.-68. kohta. Mulle oli see esimene kord mängida samal turniiril Ehlvestiga, kes minu lapsepõlves oli maailma tipus.

0 vastukaja: