reede, november 30, 2012

Hanged maas

Kui eilne turniir ära jäi, siis otsustasin, et lähen tänasele päevakeskuse omale. Selle jaoks hakkasin õhtul trenni tegema. Väga pingelist trenni ma ei teinud, vaid rohkem lugesin Trohhalevi müüdud raamatut. Kombinatsioonide üle siiski mõtlesin. Aga magama minnes otsustasin ümber, et ma ei lähegi mängima, sest kõige rohkem meeldib mulle lugeda ja kirjutada. Täna hommikul ärgates mõtlesin ka esimesel hetkel, et ei lähe. Aga minutipärast mõtlesin ümber ja siiski läksin. Eile mõtlesin, et mulle meeldib rohkem pimedas turniirile kõndida. Aga täna meeldis valges ka, sest hanged olid paksuks sadanud ja sai lumes sumbata. Minul tegi see tuju paremaks, aga minuga sama teed kõndivad inimesed rääkisid, et nad vihkavad talve ja lund. Enne turniiri algust vaatasin mängumajas veel ühte maleraamatut. Seal olid käigud üles kirjutatud inglise süsteemis. Süsteem oli mulle küll juba varem tuttav, aga ma ei ole sellega siiski harjunud ja see raskendas nuppude õigesti tõstmist. Katkestasin raamatust partii vaatamise, kui hakati õnnitlema sünnipäevalaps Liivat. Järgnenud turniiril mängisin täna uue avanguna mustadega Prantsuse kaitset. Sellega sain kolmest mängust kaks punkti. Muude avangutega läks mul halvemini. Kokku sain 4,5 punkti 11 võimalikust ja 8. koha 12 hulgas. Enne viimast vooru juhtis Trohhalev Peebo ees poolepunktise edumaaga. Aga viimases voorus võitis Tätte Trohhalevi ja Peebo mind, nii et lõpptulemus oli:

1. Peebo 8,5 p.
2. Tätte 8
3. Trohhalev 8

0 vastukaja: