esmaspäev, november 05, 2012

Hennu sünnipäev

Hennu sünnipäevapeol nägin oma silmaga, mis on minu ja Hennu tomatitaimede erinevus. Minu oma ei ole mitte ainult suurem, vaid tal on ka suuremad viljad. Aga Hennu oma kasuks räägib see, et kui minu omal lehed kuivavad, siis Hennu oma õitseb. Hennul oli õnnestunud kokku panna kahekorruseline voodi, milles ta kunagi ise meie kodus magas. Tükk aega otsiti voodi redelit ja kruvisid. Redel leiti lõpuks minu arvutitoast kapi tagant. Hennu kodus näeb see voodi suurem välja, sest ta on seal väiksemas ruumis. Peol rääkisin esimest korda elus skaibiga. Skaibiühendus võeti Toomaga, kes viibib seoses õppetööga välismaal. Tal lasti igaühega eraldi rääkida. Vanaema rääkis, et Toomas saab välismaal tegutseda sellepärast, et ta on õppinud meie koolis. Paljudel temavanustel ei olevat inglise keel selleks piisavalt hea. Mina rääkisin oma maleturniirist. Joosep ütles Toomale, et tal on nari, mida ta oli varem öelnud ka mulle. Joosep magab kahekorruselise voodi ülemisel korrusel. Peol viibinud laste mängudest sain aru nii, et Joosep annab lühikesi käsklusi, Tõnis räägib pikka teooriat ja Villem käib neil vaikides kannul.

0 vastukaja: