esmaspäev, november 05, 2012

Hilinemisega turniirile

Ühes artiklis, mida ma ümber kirjutasin, oli viide, mida ma olin püüdnud välja otsida, aga polnud leidnud. Sellest hoolimata kirjutasin selle viite samuti ümber. Võibolla pidi viide olema "Postimehe" asemel "Olevikule". Varem olin uurinud "Postimeest" ja nüüd "Olevikku", võisin need lehed omavahel segi ajada. Viidatud kirjutis võis olla mingis lisalehes, mida ei säilitatud.

*
Olin teel ühte kohta. Muutsin suunda, sest mulle tuli meelde, et täna pidin minema hoopis pika male turniirile. Kui kohale jõudsin, oli esimene voor juba mängitud. Küsisin, kas ma võin lülituda turniirile teisest voorust, muidu on osavõtjate arv paaritu. Hakkasin otsima raha, et maksta osavõtumaksu. Ma ei leidnud täpset raha. Ütlesin, et ei tea, miks on taskus kopikaid. Praegu kehtisid eurod. Leidsin 70-eurose. Ütlesin, et ma ei tea, kas sellega võib maksta, või on see valeraha. Seda saab pangas kontrollida. Ühe inimese kohta öeldi, et ta ei ole aru saanud, et osad klassivennad on sellised, kes ei andesta.

0 vastukaja: