esmaspäev, november 26, 2012

Minu võimed seisnevad lendamises

Kõndisin tänaval. Hakkasin lendama. Mõtlesin, et lendamise järgi teab alati ära, et tegemist on unenäoga, aga ma suudan sellest hoolimata lendamist nautida. Siis hakkasin kartma, et võin ikkagi ärgata. Tõusin järjest kõrgemale õhku. Lossi tänava õppehoone juures tõusin juba katusest kõrgemale. Hakkasin kartma, et kui ma nüüd kukun, siis kukun liiga kõrgelt. Laskusin natuke madalamale ja läksin neljanda korruse aknast sisse. Majas kohtasin tuttavaid, kes selle üle üldse ei imestanud, et ma lennata oskan. Läksin ühte väiksemasse ruumi koridori lõpus. Teadsin, et Helina oli seal seitse aastat luku taga. Sellepärast ma temaga varem tuttavaks ei saanudki, vaid alles tema välja pääsemise järel. Nüüd pandi minu tagant ka uks lukku. Pidin ka seal seitse aastat luku taga olema. Olin pettunud ja pidasin seda aega liiga pikaks. Surusin vastu seinu, et kas need annavad järele. Siis tuli mulle meelde, et minu võimed seisnevad lendamises. Tõusin jälle lendu, nii et ruumil tuli lagi pealt ja pääsesin vabaks. Helina ei olnud kohe sellise võimaluse peale tulnud. Lendasin nüüd veel kõrgemale kui enne, nii et Tartu linn paistis all järjest väiksemana. Lendasin kosmosesse. Mõtlesin, et seal ma olen nii kõrgel, et Maakera külgetõmbejõud enam ei mõju ja kukkumist pole rohkem karta. Aga hakkasin kartma, et kosmiline kiirgus võib mind hävitada.

*
Lahkusin ühest majast. Varsti läksin sinna tagasi. Nägin, et põranda lähedal kuumavee kraan jookseb. Tahtsin seda kinni keerata, aga isa ütles, et ta pani selle meelega jooksma. Istusin kahe tüdruku taga. Üks kaebas, et ma ei räägi nendega. Teine vastas, et räägin küll, ma kirjutan nendest pärast blogis. Läksin oma kooli. Seal oli koridori lõpus kahe viimase klassiukse ees koli. Tõstsin selle eest ja läksin inglise keele tundi. Ise olin kooli lõpetanud. Küsisin õpetajalt, kas ma võin seda tundi kuulama jääda, ma ei sekku sellesse, vaid ainult kuulan. Lootsin tunni kuulamise abil parandada oma hääldusoskust. Õpetaja ütles, et minu tundi jäämist ei saa lubada. Seejärel ütles ta midagi, millest ma ei saanud aru, kas ta mõtles ümber või mitte. Seetõttu ütlesin hea küll ja läksin klassist välja. Üks tüdruk tõusis püsti ja pani rinnad ukse vahele, et ma ei saaks seda sulgeda. Lükkasin ta eemale ja sulgesin ikkagi. Mõtlesin, et katsetan teise inglise keele õpetajaga, võibolla tema lubab oma tundi kuulata.

*
Jõudsin tänaval järele oma vaenlasele. Ta rääkis mulle ebameeldivaid uudiseid. Tema eesmärk oli, et ma selle peale kella vaataks, aga ma ei vaadanud. Ta ütles, et läheb Bondi-filmi vaatama. Bond olin mina. Seetõttu küsisin, kas kunstilist Bondi-filmi. Minu kohta oli olemas ka dokumentaalfilme. See, kellega ma tänaval koos kõndisin, oli Porthos. Näidati, kuidas tema teener Grimaud majas üksi meie saabumist ootab. Ta rääkis, et inimesed kirjutavad nii ja nii. Ta arvas, et nii kirjutan mina. Grimaudil oli vastik nägu. Kaamera näitas, et eriti vastikud on tema hambad. Kui meie kohale jõudsime, läks Porthos koridori eelviimasest uksest oma tuppa. Mina läksin viimasest uksest ühe naise tuppa. Teener tuli uksele teatama, et Porthos ootab mind teises ruumis. Mõtlesin, et naise toast lähen tema teenijanna tuppa. Aga naisel võis teenijannat varsti vaja minna ja siis ta võis minu sealoleku avastada.

0 vastukaja: