esmaspäev, detsember 10, 2012

Oletatav nimi

Laval pidi esinema üks õppejõud. Üks naisüliõpilane saabus ja istus laval oleva laua taha, mitte saali. Õppejõu kõne ajal paistis kogu aeg selle üliõpilase nägu, mis oli teravate joontega. Kõne lõpus istus ta lava asemel siiski saalis. Talle oli vist tehtud märkus, et ta lavalt ära läheks. Siiski ei olnud ta ainus, kes oli lavale läinud, vaid seal oli pikk laud, mille taga istus hulk inimesi. Videos näidati ürituse kordust. Selles näidati lähemalt laval seina ääres istunud välisministrit. Nüüd oli paremini näha, et ta istus kahe naise vahel ja hoidis ühel kätt ümber kaela. Seda nähes hakkas rahvas naerma.

*
Kirjutasin raamatule saatesõna. Lugesin raamatu autori kohta ühte artiklit, mida ma varem polnud lugenud. Sain teada, et autor oli olnud oma talus metsavend ja talle oli meeldinud seal keset metsa teistest kaugel elada. Mõtlesin, et seda ma vist saatesõnasse ei kirjuta, et ta metsavend oli, vaid ainult, et ta elas keset metsa. Vanemates artiklites ei olnud veel metsavennaks olemist nimetatud. Isa rääkis, et meil käis külas üks tüdruk. Ta nimetas seda nimepidi ja küsis, kas ma sellist mäletan. Vastasin, et ei mäleta. Isa rääkis, et see tüdruk oli öelnud, et ma olin ta teise tüdrukuga segi ajanud ja olin tahtnud talle Valka helistada. Ütlesin, et tuleb meelde. Ma olin nad segi ajanud sellepärast, et üks tüdruk oli helistanud ennast tutvustamata, olin arvanud hääle järgi, et helistab teine tüdruk, ja kõnes öeldud numbri koos oletatava nimega üles kirjutanud.

0 vastukaja: