teisipäev, detsember 25, 2012

Tundus riigipööre

Mulle tundus, et on toimunud riigipööre. Kirjutasin paberile seaduse, mis riigipöördele vastukaaluks võiks vastu võtta. Pärast sain aru, et riigipööret siiski ei olnud. Mõtlesin, et kui ma järgmine kord arsti juurde lähen, siis räägin, et üks päev ma arvasin, et mul on insult, ja teisel päeval, et on toimunud riigipööre. Klaus oli kirjutanud seaduse lõppu kommentaariks, et see on ilmunud ühes "Ajaloolise Ajakirja" numbris. Või ta oli kirjutanud, et see võiks sealt võetud olla. Isa oli kirjutanud iga minu paragrahvi ette pliiatsiga küsimärgi, samuti Klausi märkuse ette. Ta oli kirjutanud, et kas nüüd jääb poliitilisel maastikul alles ainult kahtlane keskpaik ja mõlemad ääred hävivad. Uksest tulid sisse ühed poisid. Nad näitasid Klausi kotti ja ütlesid, et võtavad selle. Vastasin, et seda nad ei võta. Teise toa uksest tuli Klaus, kes kinnitas, et need poisid on vargad.

0 vastukaja: