kolmapäev, detsember 19, 2012

Valin eesmärgid ise

Ajalehes kirjutatakse, et uuringud näitavad, et kes on geograafilises mõttes liikuvam, see on ka sotsiaalselt mobiilsem - ta on edukam ja teenib rohkem. Minu puhul peab see seos paika, et reisin keskmisest vähem ja teenin keskmisest vähem. Aga kas see on edu puudumine, selles ma kahtlen. Väiksel reisimisel on kolm põhjust:

1) ma olen roheline ja ei taha naftat põletada,
2) ma olen rahvuslane ja ei pea välismaal elamist õigeks,
3) mu tervis ei ole päris korras ja tunnen ennast kodus paremini kui reisil.

Seega kui mul õnnestub reisimist vältida, saavutan ma edu, sest:

a) mul õnnestub põhimõtetest kinni pidada,
b) mul õnnestub tervist hoida.

Kuigi mulle makstakse töö eest vähe, teen just seda tööd, mis mulle kõige rohkem meeldib - loen ja kirjutan. Kuigi see on halvasti tasustatud, tuleb selle juures magistrikraad igati kasuks, seega on sellega tegelemise eelduseks hea õppeedukus. Kui ma saan tegeleda lemmikasjadega, selle asemel, et olla raha ori, on see jällegi edu.

0 vastukaja: