teisipäev, jaanuar 15, 2013

Ebaühtlased peatükid

Üks naine oli lugenud minu kirjutatud raamatut. Ta oli isale rääkinud, et selle raamatu kunstipeatükk on halvasti kirjutatud. Ta ei võtnud arvesse, et ülejäänud peatükid olid hästi. Olin kirjutanud ühte vihikusse huvitavaid asju. Tahtsin kirjutamist jätkata, aga kõik leheküljed olid juba täis. See, mis seal kirjas oli, liigitus romantismiks. Hakkasin minema rongi peale, et Tartusse sõita. Teel jaama tuli meelde, et ma ei pannud vihikut kotti. Sellest oli kahju. Mööda raudteerööpaid sõitev buss sulges uksed ja hakkas liikuma enne kui ma peale jõudsin. Läksin majja tagasi. Õigesse ruumi pääsemiseks tuli sisse pugeda madalast luugist. Seal toas rääkis üks poiss mulle, et 16-aastaselt ta tappis inimese ja nüüd näeb seda vahel unes. Arvasin, et tapmine toimus ka unenäos, mitte päriselt. Vaatasin, et see luuk, millest ma sisse olin pugenud, oli ukse alumine osa, aga oleks saanud avada terve ukse.

*
Üks minu feisbuki kontaktides olev inimene ütles, et ma boikoteerin teda seal. Ta soovitas, et ma kustutaks ennast kamba liikmete hulgast ja paneks Tõnu asemele. Vastasin, et see on kõige suurem solvang.

*
Läksin hommikul pidžaamaga köögi uksest mööda. Köögis istus üks tüdruk, kes meie pool Pille toas ööbinud oli. Läksin oma tuppa. Seal hakkas Henn mulle ütlema, et ta ei saa aru, kas köögis on võõrad või tuttavad. Ma ei lasknud tal lauset lõpetada, vaid kui ta oli silbi võõ kuuldavale toonud, katkestasin teda ja ütlesin, et sellest muidugi ei saa aru. Tõnu ütles, et meid kutsuti köögilaua äärde, aga ei saada aru, miks me ei saa minna. Mehed ei saanud naiste keskele istuda.

*
Avasin hommikul oma blogi. Sellele oli tekkinud õuduskujundus. Keegi sissemurdja oli vist kujundust muutnud. Kontrollimiseks sai vaadata oma teist blogi, kas seal on samasugune või erinev kujundus. Aga enne kui ma kontrollida jõudsin, läks avatud blogi kujundus normaalseks tagasi. Ühest blogist oli pidevalt minu blogisse klikitud, aga nüüd oli see lõppenud. See tuli sellest, et ma olin blogi omanikku unes näinud. Kõik, kes minu blogi lugesid, lõpetasid selle, kui ma nende enda kohta unenäo kirja panin.

0 vastukaja: