esmaspäev, jaanuar 21, 2013

Kommenteerimise süsteem

Meie maja juurde oli tulnud Hiinast traktor. Sellega oli kaasas hulk hiinlasi, sealhulgas sõjaväeosa, mis pidi traktorit kaitsma. Läksin neist igaks juhuks kaugemale. Trepikoja uksest ei saanud hästi siseneda, sest see oli remonditöödeks suletud. Koos minuga peatus seal veel üks inimene. Ta jäi trepikoja ees olevat lauda uurima. Viskasin eemalt laua peale ühe riideeseme. Ütlesin sellele inimesele, et ma vist viskasin talle pihta. Ma täpselt ei näinud. Majja oli parem siseneda tagauksest.

*
Ühes võrgukeskkonnas toimus vestlus. Mul läks sõrm kogemata vastu klaviatuuri ja kirjutasin sinna seetõttu pika rea s-tähti. Sellele vastati: "Simo Runnelid sisisevad." Aga mina kustutasin need s-tähed ära. Minu nimega lause alla kirjutas keegi: "Kas siin on mingi live, et kommentaarid on üksteise all?" Seal olid kommentaarid nummerdatud või tähtedega tähistatud. Kommentaarid läksid algpostituse alla taandreaga. Aga kui keegi tahtis vastata algpostituse asemel kommentaarile, sai ta kirjutada otse selle alla järgmise taandreaga. Kui kommentaarid olid numbriga, siis kommentaaride kommentaarid tähega ja vastupidi. Taandridade astmeid sai olla ükskõik kui palju. Läksin väiksesse kööki. Vaatasin, et mul on seal sahtlis mitu kassetti, mida ma pole veel kuulanud. Tahtsin need nüüd läbi kuulata. Osad kassetid olid mu enda täis lindistatud ja osadel olid muu päritoluga lastelaulud.

0 vastukaja: