neljapäev, jaanuar 10, 2013

Vangistav tuba

Elasin ühes toas oma kabiinis. Seal oli reas veel mitu kabiini. Mind kiusati kabiini prao alt. Ühel päeval tulin kabiinist välja ja kõndisin toas ringi. Läksin läbi lahtise ukse teise tuppa. See oli esimene kord elus, kui ma oma toast väljusin. Uude kohta sattumine tekitas minus tahtmise majast põgeneda. Põgenesin akna kaudu. Maja kõrval põgenesin noorte pättide vahelt läbi. Nägin läheduses raamatukogu. Nii kaua kui ma mäletasin, polnud ma kunagi majast väljas käinud, aga väga varases lapsepõlves siiski olin, seetõttu sain aru, et tegemist on raamatukoguga, ka seda otseselt mäletamata. Läksin raamatukogu lugemissaali ja mõtlesin, mida lugeda. Lõpuks jõudsin äärelinna. Käes oli õhtu. Mul oli kõht tühi, seetõttu tahtsin vanglasse tagasi minna. Mul ei olnud meeles, mis teed ma olin kõndinud. Aga kuna mäletasin, et vangla oli raamatukogu kõrval, siis hakkasin seda raamatukogu järgi otsima.

0 vastukaja: