esmaspäev, veebruar 04, 2013

Loomad maja all

Olin pannud maja alla erinevat liiki loomi kasvama ja paljunema. Eriti palju oli seal konnaliike. Üks rästik väändus ümber mu jala. Ta sai kuidagi niimoodi eemaldada, et ta ei hammustanud. Olin pannud maja alla kasvama ka rästikuid. Nüüd hakkasin kartma, et nad võivad sealt välja roomata ja teisi hammustada. Kui ma neid kasvama panin, siis tundus mulle, et see on lubatud tegu, sest loomaliik on loomaliik. Aga mulle tuli meelde, et olin maja alla pannud ka siile. Lootsin, et siilid söövad rästikud ära ja välja nad sealt ei jõuagi. Klaus ja Pille käisid mulle peale, et ma sõidaksin nendega koos Paidesse. Ma ei sõitnud.

*
Algas uus õppeaasta. Ma ei teadnud veel uut tunniplaani. Aga mõtlesin, et võtan kooli ühe tühja kaustiku kaasa ja kirjutan kõik ained sinna. Tegelikult kõiki aineid ühte kaustikusse kirjutades oli neid sealt raskem pärast tervikuna üles leida. Ja mõni õpetaja võis eraldi vihiku puudumisega mitte leppida. Pidime minema reisile ja selle jaoks tuli pakkida asju. Enne seda vaatasin veel suurt kaarti. Jagomägi oli selle peale märkusi kirjutanud. See oli ajaloo kaart. Sõja kaardid olid kallutatud, et oli näidatud ainult ühe poole pealetungi, aga polnud näha, kuidas vaenlase väed sinnani jõudsid.

0 vastukaja: