pühapäev, veebruar 24, 2013

Pidulik suusatamine

Mul on hea meel, et ümmarguse järjekorranumbriga talve 20. suusatamine langes just vabariigi aastapäevale, kuigi see polnud pikaajaliselt ette kavandatud. Nüüd olen sel talvel kordade arvu poolest suusatanud täpselt kaks korda rohkem kui eelmisel. Ja meetrites on vahe veel suurem. Täna suusatasin esimest korda kuus ringi - kõigepealt kolm ringi kanali taga ja seejärel kolm ees. Esimest ringi oli raskem sõita kui kuuendat. Uus oli, et üks vastutulija, kellele ma teed andsin, ütles aitäh. Halvema koha pealt uus oli, et kuuendal ringil ma esimest korda kahe talve jooksul kukkusin. Kukkumise põhjus oli, et panin suusakepi suusale ette. Aga haiget ma ei saanud. Koju jõudes ühe vigastuse siiski leidsin - keskmise varba küüs oli siniseks läinud.

0 vastukaja: