pühapäev, märts 03, 2013

Kaevuvesi

Olin kaevu ääres. Tahtsin sealt juua. Mulle maitses kaevuvesi, sest see oli külm. Aga ülevalt voolas kaevu sisse pinnavesi, mis oli joomiseks liiga reostatud. Kaevu voolas allpool sisse ka mitme toru vesi. Jõin ühest torust, mõeldes, et seal on vesi puhtam. Aga jõin ainult paar lonksu, sest edasi tuli mõte, et võibolla see on solgitoru.

*
Mul oli magistriõpe tükk aega lõpetamata. Muuhulgas oli tegemata kunstiteaduse eksam. Mõtlesin, et hakkan kunstiteaduse kohta kaustikusse mõtteid üles kirjutama, kuni see teema on nii hästi läbi mõeldud, et oskan eksami kerge vaevaga ära teha. Teiseks kirjutan kaustikusse üles mõtteid magistritöö kohta, kuni mõtlen välja, mida võtta magistritöö teemaks. Magasin voodis. Keegi mässis mulle lina üle pea. Mõtlesin, et võtan kätte ja ajan lina pea pealt maha. Aga ma ei taha ärgata. Tõusen lihtsalt istukile, aga silmi lahti ei tee. Keegi surus pikalt minu pead, nii et peal oli valus.

0 vastukaja: