reede, märts 08, 2013

Pi-keeles kutse

Mulle toodi koolist üks paber. See oli kutse klassiekskursioonile, mis oli kirjutatud pi-keeles. Sain vihaseks, sest järeldasin, et pi-keeles kirjutati see selleks, et mina aru ei saaks. Ja et arvati, et ma aru ei saa. Seetõttu rebisin selle paberi tükkideks. Paberi olin võtnud Heleni ranitsast, mis oli mulle koolist toodud. Vaatasin, mis tal ranitsas veel on. Mulle öeldi, et Helen võib teada saada, et ma tema ranitsas sorin. Vastasin, et ma teen seda teadlikult. Aga kuna ma ranitsast kirjandite vihikut ei leidnud, siis panin kõik asjad sinna tagasi.

*
Helina oli mulle külla tulnud. Parandasin ühel paberil osad sõnade väiksed algustähed suurteks. Helina ütles, et suuri algustähti peaks veel rohkem olema. Vastasin, et ta on ju lugenud luuletusi, mis on kirjutatud läbiva väikse algustähega. Mulle meeldis Helina kõrval istuda. Kuskilt oli teada, et Helinal on lapsi. Aga keegi ei teadnud, kus need on, sest neid ei olnud kunagi näha. Laua taha istuma tuli Tõnu, kes võttis kaasa malenupud. Ütlesin Helinale, et tänavu on Tõnu rohkem malet mängima hakanud. Mõtlesin, et tegelikult on uue aasta esimesed kuud, nii et aastaarvuliselt juba eelmisest aastast. Tõnu tahtis minuga mängida. Mõtlesin, et võibolla täna kaotan talle esimest korda. Ütlesin, et mängime Fischeri malet, ma pean seda homse turniiri jaoks treenima.

0 vastukaja: