neljapäev, märts 21, 2013

Välkturniir

Täna mängis ülikooli maleklubis turniiri 5 inimest. Kõik pidid omavahel mängima kaks mängu. Esimestes voorudes oli neist üks 10 minutiga ja teine 5 minutiga. Kui nägime, et nii ei jõua soovitud ajaks lõpule, jätkasime ainult 5-minutiliste mängudega. Esikoha sai Hinrikus 5,5 punktiga. Mina olin viies 3 punktiga. Soendusmängus kaotasin ajaga Vilbastele võiduseisust. Vilbaste võitis ajaga ka turniiri esimese mängu Jakobsoni vastu. Mina kaotasin turniiril Jakobsonile võidetud lõppmängu ajaga ja kokkuvõttes 0:2. Laasmäega tegin 1:1, Hinrikusele kaotasin 0,5:1,5 ja Vilbaste vastu võitsin turniirimängud 1,5:0,5. Neist viimases mängus oli mul vanker rohkem, aga mäng läks viiki. Sama oli juhtunud tänases unenäos, kuigi teise vastasega. Tänane turniir oli mul mitme aasta järel esimene välkturniir.

0 vastukaja: