esmaspäev, mai 06, 2013

Artikli kustutamine

Oudekki artikkel kustutati "Postimehe" võrguarhiivist, sest ta oli kritiseerinud Saksa sõjaväes teeninud eestlasi. Oli oodata, et kustutatakse kõik tema artiklid. Pille ütles, et Pullerits oli teda Oudekki artikli pärast rünnanud. Küsisin, miks sellepärast peaks Pillet ründama. Ütlesin, et Oudekkil on "Maalehes" oma rubriik, seal jäävad tema artiklid arvatavasti alles. Mult küsiti ka ükskord "Maalehe" jaoks artikleid. Esimene avaldati, aga teine ja kolmas jäeti avaldamata. Rohkem polnud mul tahtmist neid saata.

*
Mul oli kombeks, et riputan kõik oma unenäokirjeldused feisbukki üles. Aga seda unenägu, mis oli Oudekki suhtes kriitiline, ei oleks tohtinud tegelikult riputada. Joannal oli sünnipäev. Olin teda õnnitlenud ja ta oli märkinud, et talle õnnitlus meeldib. Hiljem olid teda õnnitlenud Rooste ja Kivisildnik selliselt, nagu mulle ei meeldinud. Nende õnnitluste kohta polnud Joanna ka märkinud, et talle need meeldiks. Kui need olid tulnud, polnud ta enam edasi ühtegi meeldivaks märkinud. Läksin maale. Olin eelmisel päeval mõelnud, et ma ei kirjuta mõtteid üles enam ilukirjanduslike raamatute kohta, vaid ainult ajalooraamatute. Olin niiviisi ilukirjandust lugenud kaks tundi. Aga täna mõtlesin, et ma võiks selle kohta veel tagantjärele mõtteid kirja panna.

0 vastukaja: