neljapäev, mai 02, 2013

Austraalia ajaloo loeng

Olin palju selle üle mõelnud, kas mul on magistriõpe lõpetatud. Magistritöö oli küll kaitstud, aga mitu arvestust oli tegemata. Aga nüüd tuli meelde, et mul on siiski kunstiajaloo arvestus kirjas. Olin läinud õppejõu juurde ja öelnud, et mul on kunstiajaloo arvestus puudu. Tema oli selle seepeale sisse kirjutanud, nagu mõtleks, et arvestus on tehtud, ainult tulemus sisse kirjutamata. Aga praegu sain aru, et ma olin ilmaasjata arvestusi kartnud, sest tegelikult oskasin ma väga hästi kirjutada. Läksin Austraalia ajaloo loengusse. Konspekteerisin õppejõu juttu. Aga seda, mis ta tahvlile kirjutas, ma ei näinud, kuigi istusin esimeses reas. Õppejõud ütles, et järgmiseks korraks tuleb üks ajaloo laine endale selgeks teha. Mis oli selle laine nimi, kirjutas ta tahvlile, aga seda ma ei näinud. Lahendus oli, et teha endale selgeks kõik ajaloo lained. Õppejõud rääkis, et aastal 1882 tekkis aids ja kirjandus hakkas alla käima. Ütlesin pinginaabrile, et see aastaarv peaks olema tegelikult 1982. Mõtlesin, et 19. sajandil oli kirjanduse olukord parem kui 20. sajandil. Mul sai kaustikus ruum otsa, sest teiselt poolt tuli teine aine vastu. Keerasin lehti ja leidsin ühest kohast veel pool tühja lehekülge, aga see pidi ka varsti täis saama. Minu pinginaaber ütles: "Õpetaja, kuule, anna talle uus vihik!"

0 vastukaja: