laupäev, mai 11, 2013

Hüppenöörivõistlus

Üks inimene kirjutas välismaa ajakirjas, et ta süüdistab enda aidsi nakatumises mitukümmend korda teed, sest pärast tee joomist magama minnes tekkis tal soe tunne, mida polnud enne magama minekut olnud. Ajakiri oli nähtavasti varem juba kõigist tähtsamatest aidsi põhjustest kirjutanud ja nüüd hakkas otsima lisapõhjusi.

*
Koolis tuli mulle vastu üks minust palju pikem tüdruk. Ta küsis, kas ma tean, kes ta on. Vastasin, et ei tea. Ta ütles, et ta on seotud kampadega. Mõtlesin, et arvatavasti on ta Ruth. Kõndisin lumistel tänavatel. Täna pidi toimuma hüppenööriga hüppamise võistlus, kus hüpates tuli läbida pikk distants. Olin sellel eelmine aasta osalenud ja viimaseks jäänud, erinevalt jooksmise ja suusatamise võistlustest, kus tulin osadest ette. Hüppenööriga hüppamine läks mul halvemini liigutuste osavuse puudumise tõttu. Tänavu ma ei kavatsenud seal osaleda, sest lumi oli maas ja ma sain selle asemel osaleda suusavõistlustel. Eelmine aasta oli hüppenöörivõistlus korraldatud lume puudumise tõttu, tänavu ei oleks pidanud korraldama. Läksin ühest redelist üles. See oli muutunud väga loguks. Räägiti, et üks inimene oli muutunud seest õõnsaks. See tuli sellest, et lummutis oli teda kättemaksuks vaadanud. Lummutis oli arstidele öelnud, et ei ole vaja karta, teistele inimestele see ei nakka.

*
Hakkasime mängima peitust. Väiksel Toomal seoti silma kinni. Henn ja Klaus peitsid voodite alla. Kui voodi alt kostis sahinat, kobas Toomas seal kätega, aga peidusolijat kätte ei saanud, sest ta läks eest ära. Minu jalad tegid ka häält. Ütlesin Toomale, et ta mind kinni ei võtaks, sest minu asukoht oli talle teada juba enne mängu algust. Kui poolteist tundi oli möödunud, ei olnud kedagi leitud. Ütlesin, et lõpetame selle mängu ära. Tavaliselt mängitakse kas peitust või pimesikku, kus tehakse pimesiku ümber kära, aga meie ühendasime mõlemad mängud. Sidusin Toomal silmad lahti. Henn ja Klaus tulid peidukohast välja. Ema tuli sellesse tuppa. Küsisin, aga kus Toomas on. Kui ma tal silmi lahti sidusin, oli ta veel olemas. Varsti leidsin ta uuesti üles.

0 vastukaja: